لم يتم العثور على نتائج البحث
عجزت انحف بالدايت وابغى حل تاني هل تنصحني ب استخدام ابر السكسيندا او الكبسوله
05:23 م الأربعاء 19 أغسطس 2020
عجزت انحف بالدايت وابغى حل تاني هل تنصحني ب استخدام ابر السكسيندا او الكبسوله المبرمجه وزني 76 وطولي 152
مش بننصح بتناول اي أدوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتك.
ممكن الانظمة اللي اتبعناها قبل كدة مكنتش مناسبة لجسمك عشان كدة فشلت وملقناش معاها نتيجة.
محتاجين نعمل تقييم كامل ليك عشان نقدر نحدد النظام الغذائي الأنسب لحالتك وجسمك وللطريقة الانسب لاستجابته.
وطبعا لازم نحافظ على النظام الرياضي والمجهود البدني باستمرار.