لم يتم العثور على نتائج البحث
مرحبا انا اسمي نسرين عمري 16 سنة طولي168 وزني 80 اريد ان انقص من وزني قبل
05:20 م الأربعاء 19 أغسطس 2020
مرحبا انا اسمي نسرين عمري 16 سنة طولي168 وزني 80 اريد ان انقص من وزني قبل الدخول المدرسي من فضللك
أهلا نسرين.. عشان ننقص من وزننا محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن مناسب لاحتياجات جسمنا من العناصر الغذائية عشان ننزل واحنا مرتاحين بدون حرمان او ضغط.. ودة بنقدر نحدده بعد تقييم كامل لحالتك.