لم يتم العثور على نتائج البحث
الطول :١٥٠ إلى ١٤٩ الوزن :٥٣ العمر :١٤ ابغى جدول غذائي صحي عشان انحف
07:05 ص الأربعاء 19 أغسطس 2020
الطول :١٥٠ إلى ١٤٩ الوزن :٥٣ العمر :١٤ ابغى جدول غذائي صحي عشان انحف ٧ كيلو لان خصري كبير وعندي كرش 😄
تراكم الدهون بيدل علي لخبطة في أكلنا.. فمحتاجين نعمل نظام غذائي صحي متوازن فيه كل العناصر اللازمة لجسمنا ومرحلتنا العمرية وفي نفس الوقت يساعدنا في نزول الوزن. وكمان محتاجين نحافظ على المجهود البدني وممارسة الرياضة.