لم يتم العثور على نتائج البحث
انا كنت عامله دايت بقالي تلت سنين كان وزني 85 نزل بقا 60 وبقالي سنتين علي
06:59 ص الأربعاء 19 أغسطس 2020
انا كنت عامله دايت بقالي تلت سنين كان وزني 85 نزل بقا 60 وبقالي سنتين علي 60 مش بيقل بس اوقات بيزيد نسبه الحرق معدومه مع اني عامله دايت لو في اي نصيحه ممكن تفيدني معلومه طولي 150
ثبات الوزن مرحلة طبيعية بيمر بيها معظم اللي بيعمل دايت.. وحلها اننا بنعمل بعض التغيرات في نظامنا الغذائي عشان نساعد الجسم يرجع يستجيب مرة تانية.