لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم انا عمري 17 وطولي 162 يعني مو بالظبط و وزني 48 مو راضي يزيد
06:55 ص الأربعاء 19 أغسطس 2020
السلام عليكم انا عمري 17 وطولي 162 يعني مو بالظبط و وزني 48 مو راضي يزيد عن كذا
وعليكم السلام
محتاجين ناخد كل العناصر الغذائية اللي محتاحها جسمنا بشكل صحي ومتوازن عشان نزيد بالتدريج.