لم يتم العثور على نتائج البحث
كنت قد بدئت بعمل الرجيم ونزلت ١٣ كيلو وبعد ذلك لم استطيع السيطره عبى شهيتي
06:49 ص الأربعاء 19 أغسطس 2020
كنت قد بدئت بعمل الرجيم ونزلت ١٣ كيلو وبعد ذلك لم استطيع السيطره عبى شهيتي ابداً هل من نصائح او ادويه لسد الشهيه؟
مش بننصح باي أدوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متأثرش على صحتك بأي شيء سلبي.
محتاجين نعمل نظام غذائي مرن ومفيهوش حرمان عشان نقدر نستمر بدون ما نفقد السيطرة مرة تانية.