لم يتم العثور على نتائج البحث
أنا سني 17 و طولي 161 و وزني 70 عاوزه اخس حوالي 12 كيلو الصيام المتقطع
06:42 ص الأربعاء 19 أغسطس 2020
أنا سني 17 و طولي 161 و وزني 70 عاوزه اخس حوالي 12 كيلو الصيام المتقطع افضل و لا النظام الغذائي و لو الصيام المتقطع ازاي احسب سعرات الاكل بتاعتي و لو النظام الغذائي احسن ايه هو افضل نظام ليه علما اني باخد دوا للمخ و الاعصاب عشان عندي كهربا زيادة شويه ؟
مفيش نظام أفضل من نظام، لكن في نظام هيكون أنسب لجسمك وهتقدر تستمر عليه وتكون مرتاح أكتر.. ودة بنحدده بعد تقييم كامل لحالتك ووضع حالتك الصحية والأدوية في الاعتبار.