لم يتم العثور على نتائج البحث
عمري ١٨ سنه وزني ٧٢ وطولي ١٥٦ احتاج ان اخفض من وزني وعندي صعوبه ف هذا الشي
06:40 ص الأربعاء 19 أغسطس 2020
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن مناسب لجسمك واحتياجاته ولمرحلتك العمرية وللطريقة المناسبة لاستجابة جسمك.. ومع الاستمرار هنلاقي نتيجة كويسة وهنوصل للوزن المناسب لينا.