لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم دكتور من فضلك ، أنا شاب عمري 20 سنة و وزني56 kg , و طولي 1,70
06:38 ص الأربعاء 19 أغسطس 2020
السلام عليكم دكتور من فضلك ، أنا شاب عمري 20 سنة و وزني56 kg , و طولي 1,70 و أعاني من النحافة أريد نصيحتك من أجل زيادة الوزن
وعليكم السلام
عشان نزيد بطريقة صحية ونعالج النحافة بطريقة صح محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لاحتياجات جسمك من العناصر الغذائية وبالتدريج هنلاقي نتيجة كويسة إن شاء الله.