لم يتم العثور على نتائج البحث
هلا اتمنى تكونوا تمام ♥ اول شي اقول انو طولي 165 و وزني الكارثة 704 تعبت
04:45 م الأربعاء 19 أغسطس 2020
هلا اتمنى تكونوا تمام ♥ اول شي اقول انو طولي 165 و وزني الكارثة 704 تعبت مرة متو كبير بس 63 اصير بيرفكت ممكن حل و شكرا مسبقا
أهلا بيكي
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن مناسب لاحتياجات جسمك وطبيعة استجابته عشان نقدر نستمر عليه ونلاقي النتيجة اللي عايزنها بالتدريج.
وطبعا لازم ندخل المجهود البدني والرياضة بانتظام لانها هتساعدنا في تعليه الحرق وشد الجسم.