وزني ٩٠ وطولي ١٧٥ وسني ٢٥، عايز نظام دايت أمشي عليه يوصلني إلى وزني المثالي.
05:10 م الثلاثاء 22 أكتوبر 2019
في البداية خلينا نعرف إن الوزن المثالي هو الوزن إللي بنكون معاه بنتمتع بكامل الصحة والرشاقة حتى لو أزيد من المثالي بحاجة بسيطة.
وعشان نوصل إننا نكون في كامل الصحة مع الوزن المثالي بالنسبة لنا محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لجسمنا ولاحتياجاته عشان يستجيب ونوصل لهدفنا ونقدر نحافظ عليه.