عايز أعرف أفضل نوع علاج والتخلص من الكرش والأرداف، ويكون نتيجته مضمونة
05:59 م الثلاثاء 22 أكتوبر 2019
عايز أعرف أفضل نوع علاج والتخلص من الكرش والأرداف، ويكون نتيجته مضمونة وسريعة.
لا أنصح بأي أدوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب حتى لا يؤثر على صحتنا بأي شيء سلبي.
وطالما في تراكم دهون ده يدل على لخبطة في الأكل، ممكن يكون أكلنا فيه نسبة عالية من السكر والنشويات البسيطة.
تحتاج إلى عمل نظام غذائي ورياضي مناسب لحالتك ولجسمك واحتياجاته، عشان ننزل في الوزن بطريقة صحية ومناسبة ونحافظ عليه طول حياتنا، لا ننزل بسرعة ونرجع نزيد أكتر من الأول.