وزني لا يزيد وقد كنت أعاني من البكتيريا الحلزونية وديدان أخرى وشفيت منهم
06:13 م الثلاثاء 08 أكتوبر 2019
وزني لا يزيد وقد كنت أعاني من البكتيريا الحلزونية وديدان أخرى وشفيت منهم بحمدالله، والآن استمر على جاسترازول وفيروجلوبين وأشرب قهوة باللبن يوميًا لظروف العمل فما الحل لزيادة الوزن في أقرب وقت ممكن.
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر الغذائية اللي محتاجها الجسم، زيادة الوزن بتاخد وقت طويل شوية ومحتاجة صبر ولكن مع الاستمرار على النظام المناسب للجسم نقدر نوصل للي عايزينه.