مساء الخير انا شاب عمري 25 سنه وبعاني من نحافة شديدة وزني 50 كيلو وطولي
09:41 م الأحد 17 نوفمبر 2019
مساء الخير انا شاب عمري 25 سنه وبعاني من نحافة شديدة وزني 50 كيلو وطولي 175سم انا سليم تماما مفيش عندي اي مشاكل صحية احتاج علاج سريع وفعال ياريت
اولا علاج النحافة بيحتاج صبر لانه بياخد فترة طويلة شوية لكن مع الاستمرار بنلاقي نتيجة كويسة ..
ثانيا الحمد لله ان مفيش اي مشاكل صحية .. محتاجين نعمل نظام غذائي صحي متوازن حسب إحتياجات الجسم والعناصر اللزمة له مع ممارسة نشاط رياضي مناسب لينا ، ودة بيحتاج يتفصل مخصوص علي حالتك عشان مع الاستمرار نلاقي النتيجة اللي عايزنها ونقدر نحافظ عليها.