حضرتك أنا وزني 75 كيلو وطولي ١٦٥، المفروض يكون وزني كام؟
03:29 م الثلاثاء 19 نوفمبر 2019
الوزن المثالي هو إللي بنكون بنتمتع بكامل الصحة والرشاقة معاه حتي لو أزيد من الميزان بحاجة بسيطة، أهم حاجة نكون مرتاحين في وزننا وأكلنا صحي ومتوازن، ولو مش مرتاحين معاه نقدر ساعتها نعمل نظام غذائي ورياضي مخصص لينا لخسارة الوزن ونقدر نحافظ عليه.