جسمي مرهق وأكلي ضعيف عمري 24 وطولي في حدود 160 تقريبًا ووزني 45
03:07 م الثلاثاء 19 نوفمبر 2019
جسمي مرهق وأكلي ضعيف عمري 24 وطولي في حدود 160 تقريبًا ووزني 45، مرهقة على طوال، عايزة نظام غذائي أتبعه يجعلني قوية لأن عملي مُتعب.
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن حسب احتياجات جسمك ويتناسب مع ظروف يومك وطبيعة عملك، عشان نحصل علي النشاط والقوة طول اليوم ونتخلص من الإرهاق المستمر، ما يحتاج تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد النظام الأنسب وإللي هنقدر نستمر عليه ونلاقي نتيجة أفضل إن شاء الله.