أنا نحيف جدًا وعندي ١٥ سنة مع العلم عندي أنيميا شديدة وعايز حاجة تخليني
02:45 م الإثنين 25 نوفمبر 2019
أنا نحيف جدًا وعندي ١٥ سنة مع العلم عندي أنيميا شديدة وعايز حاجة تخليني أتخن شوية.
أولًا: لازم يتم علاج الأنيميا ونستمر علي العلاج كويس.
ثانيًا: عمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر التي يحتاجها الجسم وتساعدنا في علاج الأنيميا والنحافة، كما تحتاج إلى تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد النظام الغذائي بدقة وتقدر تستمر عليه وتلاقي نتيجة كويسة إن شاء الله.