لم يتم العثور على نتائج البحث
لو سمحت يادكتور انا وزني 64كيلو وطولي 178سممحتاج ان جسمي يزيد شويه عشان
12:16 ص الإثنين 13 مايو 2019
لو سمحت يادكتور انا وزني 64كيلو وطولي 178سم محتاج ان جسمي يزيد شويه عشان حاسس بنحافه مع اني باكل كويس بس بتحرك كتير وساعات جسمي بيقل عن الوزن دا وعملت كل التحاليل اللازمه يعتبر عملت تحاليل شامله للجسم كله بس النتيجه كويسه ومفيش اي حاجه تمنع الزياده ممكن اعرف ايه الحل ؟
لو بعد الفحوصات مفيش أي أمراض الحمد لله زي "زيادة نشاط الغدة الدرقية, الإصابة بالطفيليات و الديدان, إلخ" يبقى الحل هو عمل نظام غذائي مناسب على فترة معقولة عشان تزيد في الوزن بشكل صحي. طبعا مع ممارسة الرياضة بإنتظام و خصوصا تمارين تقوية العضلات