لم يتم العثور على نتائج البحث
ارجوكم انا راجل بالغ من العمر 33 سنة و عايز ريجيم فعال وزني 115 و طولي
09:57 م الخميس 09 مايو 2019
ارجوكم انا راجل بالغ من العمر 33 سنة و عايز ريجيم فعال وزني 115 و طولي 190 وعندي مشاكل كتير بسبب الوزن في عضمى عايز اخس و ياريت بسرعة ؟
أهلا و سهلا,
تصميم نظام غذائي لازم يكون على حسب حالتك الصحية بجانب الوزن و الطول.
ده غير نظام يومك عشان النظام الغذائي يكون فعال