أعاني من النحافة سويت فحوصات وتحاليل وطلع كل شيء سليم وأريد زيادة وزني
05:26 م السبت 27 يوليه 2019
أعاني من النحافة سويت فحوصات وتحاليل وطلع كل شيء سليم وأريد زيادة وزني باتباع نظام غذائي
محتاجين نتبع نظام غذائي مناسب لجسمنا وحالتنا عشان جسمنا يستجيب ونوصل للوزن إللي إحنا عايزينه بدون أي تأثير على صحتنا.