لم يتم العثور على نتائج البحث
أنا وزني ٨٩ كيلو وطولي ١٧٦ سم والسن ٥١ سنة ومريض سكر أتناول نوفونورم
05:54 م الأربعاء 31 يوليو 2019
أنا وزني ٨٩ كيلو وطولي ١٧٦ سم والسن ٥١ سنة ومريض سكر أتناول نوفونورم ١ مجم مرتين يوميًا وأريد إنقاص الوزن
محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لجسمك وطريقة استجابته ومناسب لحالتك الصحية عشان ننزل في الوزن بس ودون أي آثار سلبية علي صحتنا.