أنا وزني 103 كجم. وعمري 44 سنة. وطولي 179 سم. عايز أخس وطبيعة شغلي مكتبي، ممكن
04:36 م السبت 21 سبتمبر 2019
أنا وزني 103 كجم. وعمري 44 سنة. وطولي 179 سم. عايز أخس وطبيعة شغلي مكتبي، ممكن أعرف أعمل إيه؟
محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لجسمك وحالتك وظروفك الصحية وطبيعة يومك وشغلك عشان يقدر الجسم يستجيب له بصورة أكبر ونوصل لإنقاص الوزن إللي عايزينه وإحنا بكامل الصحة ونقدر نحافظ عليه إن شاء الله.