السلام عليكم أنا فتاة أبلغ من العمر 29 عامًا أعاني من الوزن الزائد
12:30 م السبت 21 سبتمبر 2019
السلام عليكم أنا فتاة أبلغ من العمر 29 عامًا أعاني من الوزن الزائد وأريد منك أن تساعدني في إنقاص وزني عن طريق برنامج يومي للتخسيس.
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك الأول عشان نقدر نحدد النظام المناسب والأفضل لحالتك وإللي هيقدر جسمك يستجيب له بصورة أفضل، وفي نفس الوقت يكون life style صحي متوازن، تقدري تستمري عليه دون حرمان ونوصل للوزن إللي عايزينه وإحنا بكامل الصحة.