طولى ١٦٠ و وزنى ٦٠ الوزن كله مرتكز ف الارداف و المؤخره عايزه طريقه للتخسيس
05:59 م السبت 08 أغسطس 2020
طولى ١٦٠ و وزنى ٦٠ الوزن كله مرتكز ف الارداف و المؤخره عايزه طريقه للتخسيس و مشروب لتنزيل مناطق الجسم هذه
مش مشروبات هي اللي هتوصلنا للي احنا عايزينه. احنا محتاجين نعمل نام غذائي متكامل لان تراكم الدهون بيدل على لخبطة في الأكل.. وكمان محتاجين ندخل رياضة تساعدنا في الوصول لهدفنا.