لو سمحت أنا وزني قليل جدًا وأريد أشياء طبيعية لزيادة الوزن
09:41 م الإثنين 14 أكتوبر 2019
لو سمحت أنا وزني قليل جدًا وأريد أشياء طبيعية لزيادة الوزن، جربت أكثر من منتج وغير مفيد، هي المشكلة ممكن تكون بسبب حاجة تاني بجسمي يعني؟ ولا إيه؟ أنا عمري ١٦ سنة ووزني حوالي ٤٧ كيلو أو أقل كيلو كمان ممكن الحل سريعًا وشكرًا مقدمًا.
تحتاجين إلى تقييم كامل للجسم الأول وبعدين نعمل نظام غذائي ورياضي مفصل على حالتنا وعلى جسمنا واحتياجاته عشان نوصل لهدفنا، لزيادة الوزن بنعمل نظام على المدى الطويل ونأخذ وقت لكن مع الاستمرار بنقدر نوصل للوزن الذي نريده.