أنا طولي ١٤٧ وزني ٧٦ أريد أن أنحف.
04:31 م الثلاثاء 08 أكتوبر 2019
أنا طولي ١٤٧ وزني ٧٦ أريد أن أنحف.
محتاجين نظام غذائي ورياضي مناسب للحالة عشان نقدر نصل إلى خسارة الوزن ونحافظ عليه، وده يحتاج إلى تقييم كامل لك بالأول عشان نقدر نحدد النظام الأنسب والأفضل.