حضرتك أنا وزني 86 كيلو وطولي 170 عايز أوصل لـ 70 كيلو، أعمل إيه؟ وفي سؤال
02:52 م الثلاثاء 19 نوفمبر 2019
حضرتك أنا وزني 86 كيلو وطولي 170 عايز أوصل لـ 70 كيلو، أعمل إيه؟ وفي سؤال أيضًا، ليه أنا عملت نظام رجيم مرة بدأت أخسر وزني بعد أسبوعين، أما هذه المرة لم يتأثر جسمي من بداية الرجيم؟
حسب استجابة جسمك وطبيعته، لخسارة الوزن بطريقة صحية ومناسبة ونلاقي نتيجة كويسة محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لك ولحالتك الصحية وطبيعة الجسم عشان نقدر نوصل لهدفنا وننزل في الوزن، ونحافظ عليه نظام يكون متفصل لينا مخصوص ويكون life style دون حرمان عشان نقدر نستمر.