أنا وزني ٤٨وأبغى وزني ينزل يكون ٤٠ أعمل إيه علشان تخفيف الوزن ؟
11:38 ص الثلاثاء 09 يوليه 2019
أنا وزني ٤٨وأبغى وزني ينزل يكون ٤٠ أعمل إيه علشان تخفيف الوزن ؟ وطولي 150 وعمري ٢٠
محتاجين نتبع نظام غذائي مناسب لحالتنا ولجسمنا واستجابته عشان تخفيف الوزن ونحافظ عليه.