عندي الكرش مابينزلش وأنا مابكلش
12:32 م السبت 17 أغسطس 2019
عندي الكرش مابينزلش وأنا مابكلش
الكرش ممكن يكون بسبب ضعف عضلات البطن.. محتاجين تقوية عضلات البطن عشان نساعد في تخسيس البطن، وطالما هناك تراكم الدهون ده بيدل على لخبطة في الأكل حتى لو مبناكلش كتير، ممكن يكون أكلنا غير متوازن وملخبط وده بيسبب ظهور كرش خصوصًا لو أن الغذاء يتضمن نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة.