ابنى عنده ١٢ سنه  يعاني من زيادة الوزن حوالى ٧٥ كيلو بس هو مش بياكل كتير
04:06 م الإثنين 05 أغسطس 2019
ابنى عنده ١٢ سنه  يعاني من زيادة الوزن حوالى ٧٥ كيلو بس هو مش بياكل كتير وحرقه ضعيف جدا
محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي يناسب سنه ويناسب جسمه واحتياجاته وفي نفس الوقت يكون دون حرمان عشان يقدر يستمر عليه دون ضغط.