محتاج نظام تغذية سليمة عشان أنا مهما قللت من الأكل تزداد دهون البطن
06:41 م الأربعاء 11 سبتمبر 2019
محتاج نظام تغذية سليمة عشان أنا مهما قللت من الأكل تزداد دهون البطن، رغم محاولتي للتخسيس إلا إن هذه الدهون مازالت موجودة، فما الحل؟
يدل تراكم الدهون في مناطق معينة على عدم تنظيم في الأكل وممكن يكون أكلنا فيه نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة ومحتاجين نعمل نظام غذائي متوازن صحي مع نظام رياضي مناسب لجسمك عشان نوصل لهدفنا ونحافظ عليه إن شاء الله.