لم يتم العثور على نتائج البحث
وزني 53 وطولي 165 عايزة أزيد 10 كيلو فما الحل؟
06:46 م الأربعاء 11 سبتمبر 2019
محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لجسمك واحتياجاته والطريقة الأنسب لاستجابته عشان تزيد بطريقه صحية دون أي تأثير سلبي ونوصل لهدفنا، زيادة الوزن يكون ليها برنامج طويل المدى شوية لكن مع الاستمرارية هنوصل للي إحنا عايزينه إن شاء الله.