أنا نحيفة جدًا من طفولتي ووزني ثابت مش بيتخن أنا عندي 22 سنة ووزني 40
03:53 م الأربعاء 11 سبتمبر 2019
أنا نحيفة جدًا من طفولتي ووزني ثابت مش بيتخن أنا عندي 22 سنة ووزني 40 عملت تحاليل كتير معنديش حاجة ومش بأكل كتير أخدت تركيبات وعلاج من سنين ومفيش فايدة.
زيادة الوزن تحتاج إلى فترة أطول من إنقاص الوزن، فبالتالي محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لجسمك واحتياجاته والطريقة الأنسب لاستجابته عشان يستجيب بصورة أكبر ونتخلص من النحافة حتى لو على المدى الطويل لكن ستظهر نتيجة مرضية.