أنا أعاني من نقص أو خمول الغدة الدرقية ووزني ثابت إيش النصائح التي تساعد
03:23 م الإثنين 02 سبتمبر 2019
أنا أعاني من نقص أو خمول الغدة الدرقية ووزني ثابت إيش النصائح التي تساعد على انخفاض وتخفيف الوزن وشكرًا
محتاجين نمشي على علاج الغدة الدرقية بانتظام.
وبعدين يتعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لحالتك وجسمك وظروفك الصحية ونستمر عليه، وهنوصل للوزن إللي إحنا عايزينه إن شاء الله.