عايزة أتّبع نظام غذائي يخسسني من غير ما أحس بالتعب أنا وزني 71 وعمري 30 سنة.
04:07 م الإثنين 02 سبتمبر 2019
محتاجين اتباع نظام غذائي ورياضي متفصل ومتصمم على حالتك وجسمك بالتفصيل، ويكون متوازن دون حرمان ويكون life style لك، وقتها هتخس وهتوصل للوزن المناسب من غير تعب وإرهاق ودون ضغط الدايت القاسي.