أنا فتاة عمري ٢٢ سنة طولي ١٥٥ سم وأعاني من خسارة الوزن
04:06 م السبت 21 سبتمبر 2019
أنا فتاة عمري ٢٢ سنة طولي ١٥٥ سم وأعاني من خسارة الوزن حيث أن وزني ٣٩ كجم وقبل ٥ سنوات كان وزني ٤٤ فما سبب فقدان وزني الآن؟ أريد زيادة الوزن وأعاني أيضًا من فقدان الشهية وعندما أكل لا أكل لحد الشبع لأن نفسيتي للأكل تتوقف قبل الوصول للشبع.
محتاجين نعمل فحص وتقييم كامل عشان نقدر نعرف سبب فقدان الوزن وسبب فقدان الشهية لمعرفة السبب، بعدها نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لجسمك وحالتك ونستمر عليه وإن شاء الله نلاقي تحسن كبير.