وزني 80 وطولي 161 وعندي 21 سنة، نفسي أخس.
04:13 م السبت 21 سبتمبر 2019
محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لجسمك والطريقة الأنسب لاستجابته عشان يحصل إنقاص الوزن والتخسيس بسهولة ونحافظ على جسمنا، وفي نفس الوقت دون ضغط أو حرمان ويكون life style صحي متوازن.