أنا عمري 18 سنة ووزني 49 كجم وطولي 153، أريد أن يكون طولي في 160 وزني 60:55، ماذا أفعل؟
03:40 م السبت 28 سبتمبر 2019
علشان زيادة الوزن بطريقة صحية ومناسبة لجسمك محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب.
زيادة الوزن بيتعملها نظام طويل المدى وتحتاج فترة طويلة لكن مع الاستمرار نقدر نوصل لهدفنا وللوزن إللي إحنا عايزينه.
وعلشان نعمل ده لازم نعمل تقييم كامل لحالتك ونعرف احتياجات جسمك للعناصر الغذائية كلها.