أنا نحيف اووي وعاوز حاجه تزود جسمي شويه
09:44 م الأحد 17 نوفمبر 2019
أنا نحيف اووي وعاوز حاجه تزود جسمي شويه
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك ونشوف لو في انيميا او اي مشاكل صحية من اي نوع ونعالجها ..
وبعدها نعمل نظام غذائي صحي متوازن فيه كل العناصر الغذائية اللي محتاجها جسمك عشان نزيد بطريقة صحية متأثرش علي صحتنا باي شئ سلبي ونقدر نحافظ عليها بعد كدة إن شاء الله.