لم يتم العثور على نتائج البحث
دكتور لو سمحت أنا طولي ١٦٠ ووزني ٤٩ مش بيزيد عن كده أبدا وأنا متزوجة
06:57 م الأربعاء 31 يوليو 2019
دكتور لو سمحت أنا طولي ١٦٠ ووزني ٤٩ مش بيزيد عن كده أبدا وأنا متزوجة ومعايا بنت سنتين وولدت قيصري ممكن حاجة ماشي عليها تزيد من وزني شوية
محتاجين نمشي على نظام غذائي مناسب لجسمك واحتياجاته عشان نوصل للهدف إللي إحنا عايزينه، عمومًا زيادة الوزن بتاخد فترة أطول من التخسيس لكن بالنظام الأنسب لاستجابة جسمنا بنوصل إللى إحنا عايزينه إن شاء الله.