لم يتم العثور على نتائج البحث
انا بلعب في جيم وكنت مليان طلع ليه عضل وبقيت اقوي واريد انزل بعض الدهون
11:40 م الإثنين 08 يوليو 2019
انا بلعب في جيم وكنت مليان طلع ليه عضل وبقيت اقوي واريد انزل بعض الدهون انا طولي ١٨١ سم ووزني ١٢٠ مش عارف ليه مع ان عندي اصدقاء ملينين اقوي وجسمهم مش حلو ووزنهم اقل مني ليه فماذا افعل وعلي فكره انا لا استطيع ان اخس بالرجيم ولكن بالرياضه
عشان نوصل للوزن اللي عايزينه محتاجين نعمل تقييم شامل لحالتك .. والنظام الغذائي والرياضي يكون مناسب ليك ولهدفنا في تنزيل الدهون عشان نلاقي النتيجة المطلوبة بدون اي تأثير سلبي