أنا اسمي عمر وزني تقريبا 75 عندي 17 سنة إلا شهرين عندي حب كبير للأكل
03:12 م السبت 17 أغسطس 2019
أنا اسمي عمر وزني تقريبا 75 عندي 17 سنة إلا شهرين عندي حب كبير للأكل خصوصا سندوتشات الكبدة وإندومي والكشري مشكلتي إني عايز أخس عشان عندي دهون كتير في جسمي وعندي دهون في منطقة الثدي والبطن كتير وعايز أخس لأنهم بيسببولي إحراج كبير جدا مع إني بروح الجيم بس بلعب كمال أجسام وبشيل حديد بس مش بلعب تخسيس عايز بقي أي نصائح تخليني أخس شوية وبالذات منطقة الثدي وعايز طريقة تخليني أبطل أكل شوية وخصوصا النشويات مع إني مبكلش سكريات كتير وعايز نظام غذائي أمشي عليه. شكرًا مقدمًا ❤
براڤو عليك إنك بتروح الچيم وبتلعب حديد، بس محتاجين يا عمر نعمل نظام غذائي ورياضي متوازن متكامل حسب المناسب لجسمك والطريقة الأنسب لاستجابته عشان نوصل للوزن المناسب لينا دون ضغط أو حرمان ونقدر بعد كدة نحافظ عليه ويكون life style صحي لينا ونكمل حياتنا دون إحراج خالص إن شاء الله.