أريد حل لتقليل الشهية أعاني من زيادة الوزن عن الوزن المثالي بحوالي 15 كجم
12:29 م السبت 21 سبتمبر 2019
أريد حل لتقليل الشهية أعاني من زيادة الوزن عن الوزن المثالي بحوالي 15 كجم، علمًا بأني لا أعاني من أي أمراض مزمنة ولا أتناول أي أدوية السن 20 عامًا.
محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لحالتك وجسمك وظروفك الصحية وطبيعة يومك عشان الجسم يستجيب بصورة أفضل ونوصل للوزن إللي إحنا عايزينه ونحافظ عليه.