السلام عليكم انا عمري ٢٣سنه وطولي ١٦٨ووزني الحالي ٧٠ كيلو بعاني من مشكله
08:11 م الثلاثاء 21 يناير 2020
السلام عليكم انا عمري ٢٣سنه وطولي ١٦٨ووزني الحالي ٧٠ كيلو بعاني من مشكله الكرش و الازرع وجسمي غير مشدود والشكل يوحي بعمر اكبر مني ارجوو مساعدتي لانقاص وزني بنصحي بحميه غزاءيه معينه وماهو الوزن الانسب بالنسبه لي مع وجود زوائد في اسفل الظهر كلاوي
وعليكم السلام.. زيادة الوزن وتراكم الدهون في الجسم بيدل على لخبطة في اكلنا .. ممكن يكون فيه نسبة عالية من النشويات البسيطة والسكريات واشياء غير صحية ، محتاجين نعمل تقييم كامل ليكي عشان نصمم نظام غذائي مناسب لجسمك وللعناصر الغذائية اللي محتاجها ونحدد الطريقة المناسبة لإستجابته عشان نقدر نوصل لهدفنا واحنا بافضل صحة.