انا حامل و لكن ارغب فى استغلال هذا فى إنقاص وزنى هل هذا ممكن
10:39 م الثلاثاء 07 يوليه 2020
مع الحمل مش بيكون هدفنا الاساسي انقاص الوزن، لكن الهدف بيكون التغذية الصحية المتوازنة اللازمة ليكي ولطفلك. وبعد الولادة ان شاء الله الاولوية بتتغير ونقدر نعمل نظام غذائي موجه بشكل كامل لنقصان الوزن.