لم يتم العثور على نتائج البحث
انا اعاني من نحافه وزني اقل من المستوى الطبيعي بالنسبه الى عمري وارغب بتطبيق
11:31 م الإثنين 08 يوليو 2019
انا اعاني من نحافه وزني اقل من المستوى الطبيعي بالنسبه الى عمري وارغب بتطبيق حميه تزيد من وزني عمري :17 وزني :33 طولي :153
النظام الغذائي محتاج يكون مفصل علي حالتك مخصوص عشان نلاقي النتيجة المطلوبة مع تجنب اي أضرار أو آثار جانبية .