لم يتم العثور على نتائج البحث
انا ١٧ سنة طولي ١٨٥ وزني ٦٠ انا بشرتي دهنة و لما باكل دهون بيطلع حبوب
11:35 م الإثنين 08 يوليو 2019
انا ١٧ سنة طولي ١٨٥ وزني ٦٠ انا بشرتي دهنة و لما باكل دهون بيطلع حبوب علطول و مش بزيد في وزني وانا عايز ازيد في وزني و مش عارف اكل اية لان كل الدهون بتتحول الي حب شباب و دة ماثر عليا في اني مش بزيد في الوزن خالص باخد برشام خميرة بعد الاكل بقالي في حدود شهر و نص و مزدتش خالص سابت ع الوزن ٦٠ حتي الزيوت النباتية زي زيت الزتون و المكسرات ،الفول السوداني ، الخ يريت حضرتك تساعدني لان النحافة ناثرة عليا نفسيا جداا
النظام الغذائي محتاج يكون مفصل علي حالتك وظروفك الصحية عشان نلاقي النتيجة المطلوبة مع تجنب اي أضرار أو آثار جانبية زي الحبوب.