لم يتم العثور على نتائج البحث
رغم فقداني اكتر من 27 كيلو مازل شكل الجسم لم يتغير والجزء السفلي والارداف
11:04 م الخميس 20 فبراير 2020
رغم فقداني اكتر من 27 كيلو مازل شكل الجسم لم يتغير والجزء السفلي والارداف لا يوجد تغير في مقاس البنطلون مازلت اعاني من الشكل الهرمي للجسم بالرغم من فقدان ما يزيد عن 27 كيلو في حوالي 6 أشهر
ممكن يكون نزلنا نسبة ميه وعضلات مش دهون عشان كدة مالزلتي حاسة انه نفس الشكل، ومش بننصح باتباع الانظمة القاسية او اللي بننزل معاها وزن كتير في وقت قصير لانها مش بتخلينا ننزل دهون زي ما احنا عايزين ..
محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسبين لجسمك وطريقة إستجابته عشان ننزل بالتدريج ونحس بفرق حقيقي في المقاسات ونقدر نحافظ على الوزن اللي هنوصله طول العمر.