لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم انا لسه والدة قيصرى من شهرين ولا ارضع طبيعى وهذه ثانى قيصرى
11:50 م الخميس 20 فبراير 2020
السلام عليكم انا لسه والدة قيصرى من شهرين ولا ارضع طبيعى وهذه ثانى قيصرى لى ووزنى 106 وطولى 170وعايزة اخس فى اقرب وقت لانه ماثر عليا نفسيا وباخد اولى ستات وكروماكس بس مش بانتظام اعمل ايه ؟
اولا مش بننصح بتناول اي أدوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متأثرش على صحتنا باي شئ سلبي، ومحتاجين عشان ننزل في الوزن بطريقة صحيحة نعمل نظام غذائي متوازن حسب حالتك وحسب جسمك وطريقة إستجابته عشان ننزل بالتدريج ونوصل للوزن اللي عايزينه واحنا بأفضل صحة ونحافظ على الوزن اللي هنوصله.