لم يتم العثور على نتائج البحث
انا عندي ١٦ سنة ونص طولي تقريبا ١٦٣ سم بس وزني فحوالي ال٤٥ كجم فهو قليل
10:39 م الخميس 20 فبراير 2020
انا عندي ١٦ سنة ونص طولي تقريبا ١٦٣ سم بس وزني فحوالي ال٤٥ كجم فهو قليل اوي ومش عارف اتخن فايه الحل او حتى نظام غذائي امشي عليه بحيث يبقى وزني طبيعي فاقرب وقت ضروري
عشان نزيد بطريقة صحيحة وصحية محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لحالتك وجسمك وسنك ونستمر فترة عليه وهنلاقي نتيجة كويسة بالتدريج بس محتاجين نصبر عشان نزيد ونقدر نحافظ على الوزن اللي هنوصله.